Sortowanie
Źródło opisu
Katalog główny
(5)
Forma i typ
Artykuły
(5)
Autor
Ciekot Krystyna
(1)
Dudzikowa Maria
(1)
Gołębniak Bogusława Dorota
(1)
J.Smolicz Jerzy
(1)
Jasiński Ryszard
(1)
Waloszek Danuta
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(5)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(5)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Komunikowanie się
(4)
Nauczanie początkowe - nauczyciel
(1)
Szkoła - demokratyzacja
(1)
Temat: czas
1989-2000
(5)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(5)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Język - przeszkoda czy pomost? / Jerzy J.Smolicz. // W: Komunikacyjne kompetencje zawodowe nauczycieli / pod red. Henryki Kwiatkowskiej i Marii Szybisz. - Warszawa: Instytut Technologii Eksploatacji, 1997. - S. 19 - 37.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Język w centrum refleksyjnej edukacji nauczycieli / Bogusława Dorota Gołębniak. // W: Komunikacyjne kompetencje zawodowe nauczycieli / pod red. Henryki Kwiatkowskiej i Marii Szybisz. - Warszawa: Instytut Technologii Eksploatacji, 1997. - S. 83 - 99.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nauczyciel w kontekście procesów demokratyzacji szkoły / Maria Dudzikowa. // W: Komunikacyjne kompetencje zawodowe nauczycieli / pod red. Henryki Kwiatkowskiej i Marii Szybisz. - Warszawa: Instytut Technologii Eksploatacji, 1997. - S. 7 - 18.
Forma i typ
Dziedzina i ujęcie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Porozumiewanie się nauczycieli i dzieci w edukacji wczesnoszkolnej / Danuta Waloszek. // W: Komunikacyjne kompetencje zawodowe nauczycieli / pod red. Henryki Kwiatkowskiej i Marii Szybisz. - Warszawa: Instytut Technologii Eksploatacji, 1997. - S. 127 - 134.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Kurs komunikacji społecznej jako składowa programu kształcenia nauczycieli / Krystyna Ciekot, Ryszard Jasiński. // W: Komunikacyjne kompetencje zawodowe nauczycieli / pod red. Henryki Kwiatkowskiej i Marii Szybisz. - Warszawa: Instytut Technologii Eksploatacji, 1997. - S. 101 - 111.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej